23-11-2009

Day 6.

Opci potop ovdje.
Danas kisa padala ko u Amazoni, netko "ondje gore" je otvorio tus do kraja. Na kraju ulice ce se, ako ovako nastavi, stvorit nova delta, pa cemo mandarine uzgajat, ili mozda dagnje, to bi ovdje bolje uspjevalo...
Hih, uza sve svoje "ekoloske" stavove i kriticku svjest o prevelikom broju automobila na prometnicama, biciklirajuci na posao sam ipak, (u trenutku slabosti) pozelio biti za volanom jednog od onih toplih, suhih terenaca koji su me (kao da su znali da ih nevolim) onako usputno, zalijevali dodatnim mlazovima vode. To zapravo nije imalo nikakvog dodatno ucinka po moju "mokrost" jer mokriji nisam mogao bit. Kisa je vrlo prikladno, uz svesrdnu pomoc vjetra, padala vodoravno, tako da mi nikakvi kisobrani ni kapuljace nisu mogli pomoc. Odjeca mi je u tih 15min voznje popila kojih 10ak litara vode. Zapravo samo doljnja odjeca, gace, hlace, carape...gore sam imao "vodonepropusnu jaknu". Tako da sam ostatak dana sjedio u mokrom donjem vesu i opet nekako shvacao kako je klincima u "punim" pelenama sjedit u kinderbedu. I ja bi vristo da me ima tko cut. Nemah bas puno mogucnosti popravit stanje. Susit gace na radijatoru u uredu i nije bas nekak prihvatljiva opcija. Jedino kaj sam eventualno mogo je natrpat pune gace/hlace maramica ili wc papira, pa da papir upije taj visak vode. Ali nisam se tog bas na vrijeme sjetio. Tj. to mi je tek sad, kojih 10ak sati kasnije palo na pamet. Mozda probam sljedeci put.
Nekih velikih novosti kod nas nema, kredit je u odobravanju, kuca je na cekanju, trbuh raste sve brze i brze, kao da mu posebno odgovara ova kisa. Tko zna, mozda je Lisa zapravo zacela pomocu kakvih misterioznih spora i za koji mjesec ce rodit - vrganj. Gljive i inace dosta brzo rastu, to bi objasnilo stosta toga...
Heh, sad sam zapravo skuzio kak ova moja "sbb kbb"fantazija i nije tak daleko od istine, pa tam, izmedju ostalog, i raste jedan mali "vrganj":)) Ak me kuzite, heh, da..
Ah, toliko mi je puno dobrih ideja ovih dana proletilo kroz glavu, sve bi bile vrlo prikladne s vama za podjelit i sve sam ih se trudio popamtit u tolikoj mjeri da su jedna drugu izgurale van i sve sam ih na kraju zaboravio. Previse kukavicjih jaja u mojoj glavi... Nakon sve te muke razmisljanja, smisljanja, uvijek se na kraju pojavi se neka nova, "fora" ideja, ali... od ne bas prevelike koristi. Ta zadnja, najaktualnija, prezivjela ideja je...napravit zmaja od soping vrecica i pustat ga u lokalnom parku. Kad prestane kisa, naravno.
Eto, toliko od moje pametne glave.

Pozdrav i laku noc.
;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten