27-10-2009

DAy 4.

Eh, da
tko je ista citao od mojih blogova, zna da cetvrti dan zapravo znaci xy-ti jer se vrijeme u mom univerzumu racuna drukcije. Hm, zapravo racunaju se samo oni dani kad imam sto za reci. To ne znaci da imam nesto vazno za reci, vec da mi se da napisati stogod rijeci. Imam ja i cesce pametnih ideja.
Ali imam prvo jedno pitanje: postoji li hrv. rijec za nesto sto se dogadja svakog treceg neceg? Kao sto ima prestupna (godina), postoji li i cetrstupna (svake 4)? Pa bi bilo lakse za rec kad je sljedece nogometno prvenstvo, ili pomrcina mjeseca... Pa bi i ja onda mogo rec da pisem blog svakog petstupnog dana.
Sad sam bas pricao sa sinom. Tj. pricao sam mu - jednostrana komunikacija. Nije bas davao neki feedback. Heh, sad sam imao u glavi sliku kak ga drzim na ramenu i tapsam da se podrigne, a oni mi dade "foodback":) Dogadja se, cujem od iskusnijih. Uglavnom, pricam ja njemu tako i nakon nekog vremena pomislim, pa koji k.. ja to radim?? Covjek spava a ja mu se doslovno na uho derem (dijeli nas par centimetara koze i mesa + malo sala mozda), k tome da je maternica sad jos puna vode i napeta i djeluje kao akusticna komora tj. pojacalo zvuka...Uff, negdje me sad psuje, iako jos ni nezna psovke. I misli si, pamti pa vrati. I tko ce mi onda bit kriv kad se Junior u 4.15 odluci pjevajuci pozdravit uspavanog oca, on ce meni isto samo nesto htjet ispricat. Nema veze sto ce to meni zvucat kao neartikulurani plac, nece bit njegova krivica sto jos nezna govorit... Uostalom, tata ga je jos davno u maternici naucio da se s ljudima treba pricat bas kad spavaju.
Kaze Lisa da se mali mrda. Idem probat jos koju rundu razgovora zapocet. Mozda ga uspijem nagovorit da mi se obraca samo onda kad sam i ja budem budan. Nadam se da nije zlopamtilo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten