20-10-2009

DAy 2.
Iako se, sudeci po datumu posljednjeg unosa teksta, cini da ja pisem svakodnevno, to ipak, nazalost, nije istina. Ovaj prijasnji post je samo prekopiran iz prijasnjeg bloga, onog "belgijskog" kojeg sam odlucio ugasit s obzirom da je zbunjivao citatelje svojim nizozemskim, tj.flamanskim rjecima. Tako ljudi nisu znali koji gumb je za "obrisi" a koji za "spremi", "pozdravi autora" ili "zabrani mu pristup sudskim putem". Ovaj novi cu podesit na engleski, to ce valjda bit jasnije. I ljudi ce moc lijepo ostavit koji komentar, zamjerku a bogami i posalicu:)
S obzirom da su neki novi citatelji (no dobro, svi su novi, ali...) pitali sto se sa mnom zbilo u zadnjih 10ak godina, rekoh da im dam malo shtofa. Dakle, ukratko, nesto kao CV:
upisah-zavrsih fakultet novinarstva, pusih travu, spasavah svijet, partijah uokolo, pa radih svasta a ponajmanje novinarski rad, pa onda ipak poceh i to, na TV-u, razmisljah o svemu, pa putovah okolo, pa imah nekoliko djevojaka, koje su mi pomogle da shvatim sto trazim i to nadjoh u Lisi, djevojci iz Belgije, Antwerpena, koju sretoh u Spanjolskoj i s kojom se toliko zblizih da se i ozenih i nakon odredjenog vremena preselih u Antwerpen, i sad sam tu, radim (snimam i montiram), i dalje razmisljam, ali s dosta pozitivnijim predznakom, jer uz ljubav je ipak lakse vjerovati u bolje sutra. Jer i danas je odlican dan, a i jucer je bio. Pa zasto ne bi i sutra:)
Jesam li se promijenio? Ne znam, ne cini mi se bas. Neke nove stvari naucio, ali ja mislim da se ljudi u zivotu ipak puno ne mjenjaju. Mozda sam usvojio neke nove navike, poceo vise cijenit pivu i pomfrit:) I palacinke s nutellom i maslacem od kikirikija:) Ovo potonje nije neka belgijska tradicija, vec moja izmisljotina. Zovem ih snickers palacinke i nisu bas popularne, odnosno samo ih ja volim. Hjoj, samo kad se sjetim...mmmmm:)
A sad da se vratimo na aktualnije dogadjaje. Sta ima novog? Neznam, ne pratim bas dogadjanje u svijetu. A mislite, kod mene? Oh, svasta. I da, neko me pito kakvu to skolu pohadjam? To vam se zove Film en Video Kunst bij Koninglijke Akademie Van Schone Kunsten Antwerpen iliti Filmska i Video Umjetnost pri Kraljevskoj Akademiji Likovnih Umjetnosti Antwerpena. Heh, zvuci puno bolje nego sto zapravo je, jer je zapravo rijec o svojevrsnoj "dopunskoj skoli" ili "izvanrednom studiju" koji ima predavanja 2 put tjedno navecer i ponekad me podsjeca na malo produzeni/prosireni tecaj... Ali dobro, moram i priznati da imamo dosta dobre profesore/strucnjake iz faha i da sam dosta toga naucio u ove 2-3 godine, sto ce mi, nadajmo se, dati dovoljno znanja i iskustva da se jednog dana otisnem i u filmske vode. No, nije samo znat plivat, treba imat i korisnih veza, pa da te tu i tamo neko primi u svoj camac:) No to jos uvije ide malo teze.
Hjoj, bas citah novine (belgijske!) sve mi se cini da se svijet nije nista promijenio, bar u ovih zadnjih 20ak godina, koliko ih citam. Isti dojam imam i kad citam/gledam/slusam o povijesti naseg ljudskog roda, koju god kulturu uzmes pod povecalo. Klanje i sranje. I svo to akumulirano znanje i vjestine se i dalje precesto koristi u iste (krive) svrhe, samo su metode postale malo "sofisticiranije". Glad ovdje, rat ondje, zasjedanje, prejedanje, u prazno gledanje... Ne da mi se vise citat novine. Gledam kroz prozor vlaka kojim svakim dan idem na posao. Tu i tamo skicnem prema biciklu koji stoji pokraj vrata. Imam onaj mali, na sklapanje, daljnji potomak "Ponija", ponosa tvornice biciklov Rog. Zapravo se bicikl na slovenskom kaze kolesa ili tak nesto, ali biciklov zvuci bolje:) Ko sta je onaj sistem za sklapanje bicikla na Poniju izgledo bolje, dapace, zakon, kao:"Vidi sta moj moze, mogu ga sklopit i rasklopit, i ako treba i ...vozit!" Ja zapravo nikad u zivotu nisam nekog vidio da (ra)sklapa taj cuveni sendvic bicikl. Dapace, nakon nekog vremena bi i taj zglob zahrdjo pa se vise ni nebi mogo otvorit...Ah, to je bio bicikl, a ne oni neki BMXi i ostale pomodarije, eheh.. Bdw. ja sam imo specijalku:) Nazalost, jedan broj preveliku, jer se prije valjda racunalo, kao i kod odjece/obuce - bolje kupit veci bicikl, brzo ce on to prerast. Nisu valjda racunali na to da bi ja mozda mogao bit/ostat niskog rasta.. Hm, tako sam ja dosta dugo imao problema sa silaskom s bicikla i psovanjem stange koju se netko dosjetio stavit bas na to prokleto, stratesko mjesto. A da ne govorimo o nepogodnosti takvog bicikla na BMX poligonima lokalnih gradilista...bolna strana "luksuznih" bicikala. Mislim da bi bio sretniji s obicnim, "radnickim" Ponijem...
No, vratimo se u sadasnjost, i moj bicikl u hodniku vlaka. Tim biciklom idem od doma do zelj.stanice, i od izlazne stanice do posla. I treba mi isto vremena kao kad bi isao autom. I nemoram pazit na cestu, guzvu, mogu buljit kroz prozor. Ili citat novine. Ah da, necu ih vise citat. Dakle, prozor. Ali to sam sve vec vidio. Hm, knjiga! Ili jos bolje, "zvucna" knjiga. Neznam kak bi drukcije preveo audiobook. Heh, prije nekog vremena sam bio doslovno zakacen na tu novotariju. Skinuo na iPod brdo knjiga i predavanja, odgulio sve Harry Pottere i Vodice kroz galaksije, Vikinge i Srednji vijek, Bizant, Grcku i Kinu, sad bi mogao stavit japanski ili irski za pocetnike...uh. Ili da malo odmorim buljeci u izlazak sunca preko naguzvane autoceste...
Zivot ovdje i nije bas tako razlicit od zivota u ZG. OK, bolji je standard i piva, ali zapravo ostalo je isto... Trebaju ti isti sastojci za srecu, isto pada kisa i sija sunce, jede se i spava, gine u prometnim nesrecama i radja u bolnicama. I lakse je, i nije...
Neznam zasto svi toliko hrle na zapad, meni se sve nekako cini da je obecana zemlja negdje drugdje. Mislim, meni je bolje, ali ne zbog Belgije, vec zbog Lise. I malog pisonje sto raste u njenom trbuhu i mom srcu. I koji vec ima i ime:) ALi nesmijem ga jos rec. Necu, imam neki glupavi filing da cu ga/nas sjinxat ako kazem prerano. Neznam kad ce bit pravo vrijeme, ali jos nije.
No vrijeme je da privedem danasnji post kraju, imam jos kojekakvih stvari za obavit...u jednoj od rijetkih slobodnih veceri u tjednu!
Eh, to vam je Zapad - zurba, posao, dogovori, pregovori, nije cudo sto su tu stavili centar europske birokracije...
Doduse, ja se zurim u birc na pivu, ali efekt je isti...zurba!

Aj pozdrav
i do sljedeceg citanja!

Silvio

2 opmerkingen:

  1. Bar si sretan što možeš staviti bicikl na vlak. Da ja to mogu odselio bih se 50 km od Zagreba. Tu je bio pokušaj i s nekom peticijom ali ostalo je samo na tome.
    Sretno s naukom Špilberg!
    Pozdrav, Bajo

    BeantwoordenVerwijderen