22-10-2009

moj prvi tj. treci, al ovaj put veci...film

Day 3
Necu puno pisat, samo cu vam stavit link na moj zadnji film, konacno sam ga upload-o. Radjen za kraj skol.godine (2009), napravljen na brzinu ali uz svrsdnu pomoc frendova iz skole i okolo...ispao skroz dobro:) Vec sam reko da je dobio pozitivnu ocjenu javnosti - 3. nagrada publike na Kortgeknipt festivalu u Sint Niklaas-u... Heh, to je bio vise lokalni "small scale" festival, nesto kao Krapina film festival (jel to postoji uopce?) i nije bilo ni nagrade, u novcano/skulpturnom smislu, al je bilo zakon cut vlastito ime na razglasu!! :) Sad sljedeci mora bit jos bolji, tezinu "bolje-vise-jace" imperativa moram usmjerit u motivaciju, i ne ponavljat greske iz prvog dijela...
Malo me cak i frka, onaj "propo nakon prve uspjesnice" sindrom jer trenutno nemam neku bas jebenu ideju. Ono, ova prva je bila nekak spontana, nabrzinu sve slozeno, napeto i koliko god zamorno - bilo je i uzbudljivo. Ne spavat, montirat do jutra, ic na posao ko zombi, malo se razbolit od iscrpljenosti, ljudi te cudno gledaju jer...cudno izgledas, pijan a nit okusio alkohola... Sve mi to sad fali. Ocu opet u vatru! U boj! Aaa..
:)
Ma bit ce nesto uskoro valjda.
Do tada,
pozdrav.

http://vimeo.com/7185422

1 opmerking:

  1. Super film! Bit će od tebe Špilberga. Nadam se da se vidimo iduće godine na Zagreb film festivalu.
    Pozdrav, Bajo

    BeantwoordenVerwijderen